Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Атэстацыя

Другая кваліфікацыйная катэгорыя

1. Справаздача аб выніках самаадукацыі на папяровым носьбіце.

2. Распрацаваныя планы-канспекты ўрокаў на папяровым носьбіце і ў электронным варыянце (два).

3. Аналіз вядзення школьнай дакументацыі: сшыткаў, класных часопісаў, паурочных планаў (ажыццяўляе намеснік дырэктара).

4. Наведванне членамі атэстацыйнай камісіі адкрытых урокаў і іх аналіз (адзін)

5. Наведванне і аналіз членамі атэстацыйнай камісіі пазакласных мерапрыемстваў па прадмеце (якія падтрымліваюць, стымулюючыя, факультатыўныя заняткі) (адно).

6. Аналіз работы па стварэнню і развіццю адукацыйнага асяроддзя прадметнага кабінета (атэстуемы дэманструе напрацоўкі, аналіз ажыццяўляе намеснік дырэктара або кіраўнік метадычнага аб'яднання).

7. Аналіз працы настаўніка як класнага кіраўніка, аналіз пазакласнага мерапрыемства (адно) (калі педагагічны работнік з'яўляецца класным кіраўніком).

8. Вызначэнне ўзроўню самаацэнкі настаўніка на аснове самааналізу праведзеных мерапрыемстваў.

9. Дыягностыка ўзроўню навучанасці навучэнцаў і аналіз дынамікі (ажыццяўляе намеснік дырэктара на аснове кантрольных работ, зрэзаў, маніторынгу г.д.).

10. Рэзультатыўнасць удзелу ў алімпіядах, інтэлектуальных марафонах, спаборніцтвах, конкурсах (атэстуемы прадастаўляе ў пісьмовай форме).

11. Аналіз працы з законнымі прадстаўнікамі навучэнцаў.

12. Аналіз метадычнай дзейнасці (дае кіраўнік метадычнага аб'яднання).

 

Першая кваліфікацыйная катэгорыя

1. Партфоліё на папяровым і электронным носьбітах.

2. Распрацаваныя планы-канспекты ўрокаў на папяровым носьбіце і ў электронным варыянце (два).

3. Аналіз вядзення школьнай дакументацыі: сшыткаў, класных часопісаў, паурочных планаў (ажыццяўляе намеснік дырэктара).

4. Наведванне членамі атэстацыйнай камісіі адкрытых урокаў і іх аналіз (два)

5. Наведванне і аналіз членамі атэстацыйнай камісіі пазакласных мерапрыемстваў па прадмеце (якія падтрымліваюць, стымулюючыя, факультатыўныя заняткі) (адно).

6. Аналіз работы па стварэнню і развіццю адукацыйнага асяроддзя прадметнага кабінета (атэстуемы дэманструе напрацоўкі, аналіз ажыццяўляе намеснік дырэктара або кіраўнік метадычнага аб'яднання).

7. Аналіз працы настаўніка як класнага кіраўніка, аналіз пазакласнага мерапрыемства (адно) (калі педагагічны работнік з'яўляецца класным кіраўніком).

8. Вызначэнне ўзроўню самаацэнкі настаўніка на аснове самааналізу праведзеных мерапрыемстваў.

9. Дыягностыка ўзроўню навучанасці навучэнцаў і аналіз дынамікі (ажыццяўляе намеснік дырэктара на аснове кантрольных работ, зрэзаў, маніторынгу г.д.).

10. Рэзультатыўнасць удзелу ў алімпіядах, інтэлектуальных марафонах, спаборніцтвах, конкурсах (атэстуемы прадастаўляе ў пісьмовай форме).

11. Аналіз працы з законнымі прадстаўнікамі навучэнцаў.

12. Аналіз метадычнай дзейнасці (дае кіраўнік метадычнага аб'яднання).

 

Вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя

1. Абагульненне досведу ўласнай педагагічнай дзейнасці на папяровым і электронным носьбітах.

2. Распрацаваныя планы-канспекты ўрокаў на папяровым носьбіце і ў электронным варыянце (два).

3. Аналіз вядзення школьнай дакументацыі: сшыткаў, класных часопісаў, паурочных планаў (ажыццяўляе намеснік дырэктара).

4. Наведванне членамі атэстацыйнай камісіі адкрытых урокаў і іх аналіз (два)

5. Наведванне і аналіз членамі атэстацыйнай камісіі пазакласных мерапрыемстваў па прадмеце (якія падтрымліваюць, стымулюючыя, факультатыўныя заняткі) (адно).

6. Аналіз работы па стварэнню і развіццю адукацыйнага асяроддзя прадметнага кабінета (атэстуемы дэманструе напрацоўкі, аналіз ажыццяўляе намеснік дырэктара або кіраўнік метадычнага аб'яднання).

7. Аналіз працы настаўніка як класнага кіраўніка, аналіз пазакласнага мерапрыемства (адно) (калі педагагічны работнік з'яўляецца класным кіраўніком).

8. Вызначэнне ўзроўню самаацэнкі настаўніка на аснове самааналізу праведзеных мерапрыемстваў.

9. Дыягностыка ўзроўню навучанасці навучэнцаў і аналіз дынамікі (ажыццяўляе намеснік дырэктара на аснове кантрольных работ, зрэзаў, маніторынгу г.д.).

10. Рэзультатыўнасць удзелу ў алімпіядах, інтэлектуальных марафонах, спаборніцтвах, конкурсах (атэстуемы прадастаўляе ў пісьмовай форме).

11. Аналіз працы з законнымі прадстаўнікамі навучэнцаў.

12. Аналіз метадычнай дзейнасці (дае кіраўнік метадычнага аб'яднання).

Раздзелы сайта